2011-04-30

Hej på er! :)
Jag är hur glad som helst just nu!
Vågen står på 40.1 :D
Har varit på gymmet hela dagen idag också, svimmade 10 gånger. Fortsatte ändå! får aldrig ge upp heller.
På måndag börjar jag med regnbågsdieten vilket ser ut såhär:
Måndag (vit):
Frukost: 1/2 äpple
Lunch: 1/2 äpple
Middag: 1 gurka
Tisdag (gul):
Frukost: 1 banan
Lunch: 1 banan
Middag: 1/2 kopp med majs
Onsdag (ingenting):
Ingenting, bara vatten.
Torsdag (orange):
Frukost: 1/2 apelsin
Lunch: 1/2 apelsin
Middag: 1 liten morot
Fredag (röd):
Frukost: 1/2 kopp med jordgubbar
Lunch: 1/2 kopp med jordgubbar
Middag: 1/2 kopp med hallon
Lördag (blå/lila):
Frukost: 10 blåbär
Lunch: 10 blåbär
Middag: 10 blåbär
Söndag (grön):
Frukost: 1/2 kopp med vindruvor
Lunch: 1/2 kopp med vindruvor
Middag: 1/2 kopp med sallad

Önska mig lycka till! vet inet hur länge jag ska hålla på med denhär dieten, märks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0