2011-04-28

Hejsan!
Har inte kunnat blogga för jag har varit inlagd på sjukhuset.
Jag kom hem efter mitt träningspass som vanligt, sen svartnade allt.
Vaknade upp på sjukhuset av att dom hade satt dropp! alltså fattar ni? D R O P P!
Läkarna kom in till mig och frågade om jag skulle kunna tänka mig att äta själv eller om dom var tvungen att sätta sond, tillslut vart det sond. Vägrade båda två.
Försökte rymma men det gick inte bra.
Gick upp ett äckligt jävla kilo!! nu ska jag fasta några dagar och köra på med träningen, måste träna mer!
Just nu sitter jag och lyssnar på pro ana musik, taggar inför träningen imorgon. Börjar som vanligt då.
Kommer bli bra.
Ska ut och röka snart sen ska jag mysa ner mig med en film!
Stay strong <3



Får bli en pro ana låt idag istället för en bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver söka hjälp!!!

2011-04-29 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0